ADMINISTRATIEKANTOOR
VAN DER AA OSS B.V.

LAUWERSMEER 9A
5347 JR OSS
T 0412 - 66 77 70
F 0412 - 62 73 07
KVK 17160378
BTW NL.8126.34.706.B01
ADMINISTRATIE@VAN-DER-AA.NL
WWW.VAN-DER-AA.NL

NOAB

ADMINISTRATIEKANTOOR VAN DER AA OSS B.V.

MEEDENKERS IN ONDERNEMEN

Als ondernemer bent u altijd bezig met de kansen van uw onderneming. Een vlekkeloos verlopende financiŽle administratie en loonadministratie is absolute noodzaak. Maar u verwacht meer. Meedenken bij een investeringsvraagstuk bijvoorbeeld. Advies bij het overnemen van een ander bedrijf. Of het oplossen van fiscale vraagstukken. Bij ons begint juist hier de toegevoegde waarde. Want wij volgen de ondernemer en zijn bedrijf op de voet. Wij ondersteunen de ondernemer bij het nemen van de juiste beslissingen. Wij staan pal achter de ondernemer en weten door te dringen tot de kern van de zaak.

+ OPTELSOM VAN PARTNERS

Wij realiseren ons, gezien de complexiteit van wet-en regelgeving dat wij niet overal in gespecialiseerd kunnen zijn. Daarom beschikken wij over een netwerk van professionals die tegen een gereduceerd tarief hun kennis beschikbaar stellen. Of het nu gaat over risicobeheer en verzekeringsvraagstukken, over pensioenbeheer, over complexe fiscale vraagstukken of over juridische zaken, Van der Aa heeft de juiste partners. Natuurlijk behouden wij de regie zodat u slechts één aanspreekpunt heeft.

ADMINISTRATIE- KANTOOR
VAN DER AA

Accountantsdiensten

Fiscaal advies

Juridisch advies

Pensioenadvies

Hypotheken / Verzekeringen

Bedrijfsfinancieringen

Optelsom van professionals

De medewerkers van Van der Aa zijn hoog gekwalificeerd en hebben jarenlange ervaring in talloze branches. De door ons gehanteerde heldere werkprogramma's om efficiŽnt uw jaarrapportage te verzorgen komen overeen met die van grote accountantskantoren. De tarifering echter zal u positief verrassen! Wij zijn getraind om verder te kijken dan alleen de financiŽle verslaglegging. Wij doen meer dan het volgen van wettelijke regels of bepalingen. Wij zoeken juist steeds de grens op die de ondernemer en het bedrijf helpt haar doelstellingen te bereiken. Wij zijn lid van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB). Dit betekent voor u waarborging van kwaliteit (door verplichte permanente educatie en kwaliteitstoetsing) en zekerheid bij calamiteiten en geschillen.

Optelsom van juiste middelen

Voor een juist inzicht is het goed bijhouden van de financiŽle- en loonadministratie een absolute randvoorwaarde voor Van der Aa. Daarom werken wij met een volledig en geÔntegreerd en geautomatiseerd systeem om uw verslaglegging bij te houden. Vanaf het boekstuk tot en met de uiteindelijke aangifte. Dat werkt niet alleen efficiŽnt, het werkt ook kostenbesparend. Alle informatie kunnen wij digitaal aanleveren, van loonbetaalbestand tot en met het volledige jaarrapport. Met online boekhouden, waar wij een groot voorstander van zijn, wordt uw kostenbesparing mogelijk nog groter.

 





Meedenken met de ondernemer

Van der Aa denkt mee met de ondernemer. Wij staan de ondernemer met raad en daad bij om ook zijn privésituatie goed te regelen. Ook buiten de reguliere kantoortijden! Wij realiseren ons, gezien de complexiteit van wet- en regelgeving dat wij niet overal in gespecialiseerd kunnen zijn. Daarom beschikken wij over een netwerk van professionals die tegen een gereduceerd tarief hun kennis beschikbaar stellen. Of het nu gaat over risicobeheer en verzekeringsvraagstukken, over pensioenbeheer, over complexe fiscale vraagstukken of over juridische zaken, Van der Aa heeft de juiste partners. Natuurlijk behouden wij de regie zodat u slechts één aanspreekpunt heeft.